Solliciteer nu als
Ben jij gepassioneerd over de Horeca industrie en heb je oog voor kwaliteit?
Dan moedigen we je aan om te solliciteren op deze open vacature.
In het kort
Vacatures door heel Nederland
FAQ
De belangrijkste vragen beantwoord
Voor (toekomstige) werknemers:
Hoe vaak word ik uitbetaald?
We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd betaald te worden en precies te weten waar je aan toe bent. Daarom betalen we onze werknemers altijd frequent uit.
Afhankelijk van de klant en het project kun je je salaris wekelijks of tweewekelijks verwachten.
Wanneer kan ik mijn salaris verwachten?
Omdat betalingen doorgaans aan het einde van de week worden overgemaakt, kun je je salaris meestal op donderdag of vrijdag op je rekening verwachten.
Ontvang ik een reiskostenvergoeding?
Voor reiskostenvergoeding volgen we de regels van de overheid, om ervoor te zorgen dat je altijd een eerlijke compensatie ontvangt. Als je meer dan 6 km van de werklocatie woont, heb je recht op reiskostenvergoeding op basis van de afgelegde afstand.
Hoe declareer ik mijn kilometers als ik met de auto reis?
Voor autoreizen kun je jouw kilometers op je reguliere tijdbriefjes registreren. Dan zullen wij je 19 cent per afgelegde kilometer vergoeden.
Hoe declareer ik mijn kosten voor het openbaar vervoer?
Voor kosten van het openbaar vervoer kun je de bon naar het administratiepersoneel van Antro sturen.
Hoe lang kan ik mijn loon tijdens ziekte verwachten?
Dit is afhankelijk van je contract. Tijdens jouw eerste werkperiode betalen we uit voor de gewerkte uren. Als je langer bij ons werkt, ontvang je een contract met vaste uren, inclusief doorbetaling tijdens ziekte.
Krijg ik betaald voor overuren?
Wat uitbetaling van overuren betreft, houden we ons altijd aan de CAO van de klant waarmee je werkt. Zorg ervoor dat je de betreffende CAO goed bestudeert, zodat je weet wat je kunt verwachten.
Hoe verloopt het sollicitatieproces?
Volg allereerst de stappen op onze website om te solliciteren op een vacature. Ons team controleert vervolgens de informatie die je hebt verstrekt. Als we denken dat je een goede match bent voor de klant, zal een medewerker van Antro contact met je opnemen voor aanvullende vragen.
Afhankelijk van de functie kan het zijn dat je een proefdag bij de klant draait om te zien of je het juiste niveau beheerst. Als de klant tevreden is en jij ook, teken je een contract bij Antro en kan je direct aan de slag!
Hoe vraag ik vakantiedagen aan?
Dit kan via het administratiepersoneel van Antro. Je ontvangt hun contactgegevens wanneer je bij ons begint te werken.
Als ik me ziek wil melden, wat moet ik dan doen?
Wanneer je bij ons start, ontvang je contactgegevens van de medewerker van Antro die je kunt contacteren als je je ziek moet melden. Het is belangrijk dat je ons altijd informeert wanneer je ziek bent, zelfs als je al langere tijd voor één klant werkt. Wij zijn jouw werkgevers, dus we moeten het altijd weten.
Voor (potentiële) klanten:
Waarom zou je met een uitzendbureau zoals Antro werken?
Als je op zoek bent naar gemoedsrust en extra flexibiliteit in de veeleisende foodsector, kan werken met een uitzendbureau zoals Antro een uitkomst zijn. Bij ons krijg je toegang tot een betrouwbare pool van tijdelijk personeel dat kan invallen wanneer jouw eigen werknemers vakantie hebben, ziek zijn of wanneer je extra werk op de vloer hebt.
De wetenschap dat jouw bedrijf beschermd is tegen onverwachte afwezigheid of personeelstekorten levert onbetaalbare gemoedsrust op. Zeker in de dynamische foodsector is deze flexibiliteit essentieel. Met een uitzendbureau zoals Antro kun je erop vertrouwen dat je altijd beschikt over hoogwaardig personeel dat ervaren en deskundig is.
Is het duur om met een uitzendbureau te werken?
Een uitzendbureau inschakelen is juist een kosteneffectieve oplossing voor veel bedrijven. Hoewel eigen personeel in sommige gevallen goedkoper kan zijn, heeft werken met een uitzendbureau verschillende voordelen die de extra kosten vaak ruimschoots compenseren.
Je hoeft je bijvoorbeeld geen zorgen te maken over de kosten die gepaard gaan met ziekteverlof of vakantietijd. Daarnaast hebben uitzendbureaus toegang tot een grotere pool van kandidaten, wat betekent dat ze je snel en efficiënt kunnen helpen bij het vinden van de juiste persoon voor jouw bedrijf. Zo komt de continuïteit van de bedrijfsprocessen niet in gevaar.
Wat zijn de voorwaarden waar ik rekening mee moet houden?
Het is belangrijk om te weten dat uitzendbureaus over het algemeen dezelfde Collectieve Arbeidsovereenkomst (CAO) moeten volgen als jouw eigen medewerkers. Dit betekent dat onze uitzendkrachten kunnen rekenen op dezelfde compensatie en arbeidsvoorwaarden als het eigen personeel.
Hoe kan ik controleren of ik zaken doe met een betrouwbaar uitzendbureau?
Je kunt controleren of een bureau is geregistreerd bij SNA op www.SNA.nl. Als een uitzendbureau daar is geregistreerd, weet je zeker dat ze een betrouwbare partner zijn.
De nieuwste vacatures
in je mailbox?
Schrijf je bij ons in als professional.