fbpx Skip to content

Parttime job voor lekkerbekken:
Werken op de versmarkt.

Van ambachtelijke kaas tot gebakjes die net uit de oven komen. Op de versmarkt vind je niet alleen de lekkerste (lokale) producten, maar het biedt ook een inspirerende werkomgeving. Hier kun je namelijk je passie voor lekker eten combineren met een afwisselende baan, waar je elke dag nieuwe uitdagingen en mogelijkheden tegenkomt. Benieuwd hoe jouw werkdag eruit zou zien? Lees dan snel verder.

#Werkenopdeversmarkt
Hoe ziet je dag eruit?

Met je koffie in de hand stap je ’s ochtends de versmarkt binnen. Het is nu nog rustig, maar je weet dat het later op de dag drukker zal worden. Je begint je shift met het voorbereiden van je afdeling. Je vult de voorraad aan, controleert de versheid van de producten en zorgt ervoor dat alles er netjes en uitnodigend uitziet voor de klanten die nog komen.

Na de rustige start komen de eerste klanten binnen. Je verwelkomt hen vriendelijk, beantwoordt hun vragen en geeft deskundig advies over de versproducten. Gedurende de dag houd je de voorraad goed in de gaten, bestel je indien nodig nieuwe producten en zorg je ervoor dat de afdeling er altijd op zijn best uitziet.

Heb jij een passie voor lekker (lokaal) eten en een echte hands-on mentaliteit? Dan is deze rol iets voor jou. Als medewerker in een versmarkt werk je in een dynamische omgeving, waarbij je klanten helpt en zorgt voor kwaliteitsproducten. Dus ben je klantgericht, flexibel, en enthousiast over een afwisselend werkdag? Dan biedt deze functie je een geweldige kans om je passie in de praktijk te brengen.

#Genoegkeuze
Welke functies zijn er?

Je hebt ruime keuze bij het vinden van een functie waar jouw talenten het beste bij aansluiten:

Versmarkten die jou meteen kunnen gebruiken

#skills
Welke vaardigheden en eigenschappen heb je nodig?

Voor deze rol zijn de volgende vaardigheden en eigenschappen belangrijk:

Dit levert het je op

Werken in een versmarkt biedt je de kans om je klantgerichte vaardigheden verder te ontwikkelen en je kennis van versproducten uit te breiden. Het werk is afwisselend en dynamisch, waardoor je elke dag nieuwe uitdagingen tegenkomt.

Je draagt direct bij aan de klanttevredenheid en ziet dagelijks de resultaten van je inspanningen. Bovendien werk je in een fijne, betrokken werkomgeving die zorgt voor een prettige sfeer op de werkvloer.

Antro Werkt in cijfers

0
Vestigingen in Nederland
0 +
Jaar ervaring in de publieke sector

#Wijregelenalles
Waarom Antro?

Wij zijn een gespecialiseerd uitzendbureau in de voedingssector en zoeken altijd naar mensen die uitblinken in hun vak. Bij Antro krijg je de vrijheid en ruimte om te doen waar je goed in bent.

We zorgen ervoor dat je een rol vindt die echt bij je past, zodat je je talenten optimaal kunt gebruiken en verder kunt groeien. Met onze persoonlijke aanpak en aandacht voor jouw wensen helpen we je de juiste keuzes voor je carrière te maken.

Ontvang het laatste aanbod van versmarkten in je omgeving

Geheel vrijblijvend

FAQ

De belangrijkste vragen beantwoord

Voor (toekomstige) werknemers:

We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd betaald te worden en precies te weten waar je aan toe bent. Daarom betalen we onze werknemers altijd frequent uit.

 

Afhankelijk van de klant en het project kun je je salaris wekelijks of tweewekelijks verwachten.

Omdat betalingen doorgaans aan het einde van de week worden overgemaakt, kun je je salaris meestal op donderdag of vrijdag op je rekening verwachten.

Voor reiskostenvergoeding volgen we de regels van de overheid, om ervoor te zorgen dat je altijd een eerlijke compensatie ontvangt. Als je meer dan 6 km van de werklocatie woont, heb je recht op reiskostenvergoeding op basis van de afgelegde afstand.

Voor autoreizen kun je jouw kilometers op je reguliere tijdbriefjes registreren. Dan zullen wij je 19 cent per afgelegde kilometer vergoeden.

Voor kosten van het openbaar vervoer kun je de bon naar het administratiepersoneel van Antro sturen.

Dit is afhankelijk van je contract. Tijdens jouw eerste werkperiode betalen we uit voor de gewerkte uren. Als je langer bij ons werkt, ontvang je een contract met vaste uren, inclusief doorbetaling tijdens ziekte.

Wat uitbetaling van overuren betreft, houden we ons altijd aan de CAO van de klant waarmee je werkt. Zorg ervoor dat je de betreffende CAO goed bestudeert, zodat je weet wat je kunt verwachten.

Volg allereerst de stappen op onze website om te solliciteren op een vacature. Ons team controleert vervolgens de informatie die je hebt verstrekt. Als we denken dat je een goede match bent voor de klant, zal een medewerker van Antro contact met je opnemen voor aanvullende vragen.

 

Afhankelijk van de functie kan het zijn dat je een proefdag bij de klant draait om te zien of je het juiste niveau beheerst. Als de klant tevreden is en jij ook, teken je een contract bij Antro en kan je direct aan de slag!

Dit kan via het administratiepersoneel van Antro. Je ontvangt hun contactgegevens wanneer je bij ons begint te werken.

Wanneer je bij ons start, ontvang je contactgegevens van de medewerker van Antro die je kunt contacteren als je je ziek moet melden. Het is belangrijk dat je ons altijd informeert wanneer je ziek bent, zelfs als je al langere tijd voor één klant werkt. Wij zijn jouw werkgevers, dus we moeten het altijd weten.

De nieuwste vacatures
in je mailbox?

Schrijf je bij ons in als professional.